Install the app
How to install the app on iOS

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.

Note: This feature may not be available in some browsers.

• -->
napsgeareudomestic
bannednutritionRegenRx
ronswanson123

food

Jeg har for nylig opdaget frysetørrede frugter og frugtpulver og er virkelig imponeret over smagen og næringsindholdet. Jeg overvejer at købe nogle forskellige slags, men er i tvivl om, hvordan man bedst bruger frugtpulver i madlavning. Er der nogen, der har erfaring med at bruge det i smoothies, bagværk eller andre retter? Jeg vil også gerne vide, om der er en bestemt webshop, hvor udvalget er stort, og kvaliteten er høj. Nogen anbefalinger?

Ja, jeg bruger ofte frugtpulver i min madlavning! Det er fantastisk i smoothies, hvor det giver en intens frugtsmag uden at tilføje ekstra væske. Jeg blander det også i yoghurt, grød og pandekager. Hvis du kan lide bagning, kan du tilsætte frugtpulver i kagedej for en naturlig smag og flot farve. Når det gælder en pålidelig webshop, kan jeg anbefale https://www.rawfoodshop.dk/. De har et bredt udvalg af frysetørrede frugter og kvalitetsfrugtpulver, perfekt til både snacks og madlavning.

Frysetørrede frugter og frugtpulver er en rigtig god løsning for dem, der vil have sunde snacks eller naturlige smagsgivere til deres mad. Jeg har prøvet forskellige mærker, og der er stor forskel på kvaliteten. Nogle produkter har en mere intens smag og bedre tekstur end andre. Det er også fedt, at de kan holde længe uden konserveringsmidler. Har andre her en favoritfrugt, de foretrækker i frysetørret form? Jeg er selv ret vild med frysetørrede hindbær!

Media information

Album
radio
Added by
ronswanson123
Date added
View count
30
Comment count
3
Rating
0.00 star(s) 0 ratings